برگ زرد پاییزی

برگ ریزان دلم را تو ببین..........

برگ زرد پاییزی

برگ ریزان دلم را تو ببین..........

گلم باش تا خورشید شوم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کیست آن استاد که مرا یاری کند

استاد بگویم نظری می خواهم

بر جانک شعر بال و پری می خواهم
از رفتن شعر در حاشیه و آرایه
من قافیه و خط سری می خواهم
هر جا بروم یاد بگیرم شعر چیست
من در بر شعر جان تری می خواهم
من راه ندانم تو بگو راه کجاست
از تو استاد عزیزم عسلی می خواهم
خط من گم شده نیستش نشان و اثری
کیست آنکست که بگوید پسری می خواهم
من به سر شعر نگویم که بدل خوش تر باد
کیست آنکس که بگویم پدری می خواهم
از تو استاد عزیزم به خطی دسخطی
شعر آموزه ای یا راه وری می خواهم
*******

این شعر هم یکی از سرودهای خودمه

یادتون باشه اگر جایی شعری رو کپی می کنید

به احترام شاعر حتما اسمش رو بنویسید

شاید روزی هم نوبت شما بشه

تولدت مبارک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.